ШКО денсаулық сақтау басқармасының «Семей қаласының Дүйсенбі Қалматаев атындағы мемлекеттік жоғарғы медицина колледжі» ШЖҚ КМК
Меню
8 (7222) 36-14-79

Стреске қарсы тұру және теңгерімді қалпына келтіру

Стреске қарсы тұру және теңгерімді қалай қалпына келтіруге болады?

Сіздің назарыңыз неге көп аударылады - өмірде сол нәрсе көп болады ...

Алғашқы жаттығу - әрқашан қуанышқа бөлену және күлімсіреу үшін уақыт бар!

Көңіл-күйдің нашарлағанын, азайып бара жатқан күштердің болғанын байқадыңыз ба? - Қараңыз! Мұнда көптеген қызықты нәрселер бар! Күлімсіреуді немесе тіпті күлуді тудыратын нәрсені табуға тырысыңыз. Олар сіздің көңіл-күйіңізді жақсартуға ғана емес, басқа адамдардың көз алдында денсаулық пен имиджіңізді жақсартуға көмектеседі.

Екінші жаттығу - бұл туындаған проблеманың мүмкіндіктерін табу!

Қиын жағдай болды және одан шығудың жолын таба алмайсыз ба? - Оң ойланыңыз! Егер ешқандай проблемалар болмаса, олардың жоқтығын білмейміз! Әртүрлі тараптан әрдайым мәселені қарастыруға тырысыңыз және оның жағымды қырларын іздеңіз. Тоңазытқышты сындырды ма? - Жақсы, жаңа нәрсе сатып алуға себеп бар.

Үшінші жаттығу - сіз жасайтын жағдайлар!

Позитивті ойлаудың ең бастысы - сізге байланысты емес нәрсе жоқ екенін және сіз өзіңіз жасамайтыныңызды есте сақтау! Сіз көптеген жылдар бойы зардап шегіп, жаман көңіл-күйде бола аласыз, және күш-жігер жұмсап, қиындықтар мен проблемалардан бас тартпаған адам бола аласыз. Ең алдымен, өзіңізді және кемшіліктеріңізді әзілмен емдеуге үйрену. Мұны істеу үшін сізден белгілі бір білім мен дағдыға ие болуыңыз керек және сіз оны әзірлеуден ештеңе кедергі болмас үшін, тек жақсылықты байқауыңыз керек.
Біз сіздерге өте қарапайым құралды қолдануды ұсынамыз: дәптерді алып, оған жеке жетістіктеріңізді және мақтан тұтарыңыздың бәрін жазыңыз. Күрделі жағдай туындаған кезде немесе сіз оны жеңу үшін билік басталғаннан кейін, жазу кітапшаңызды жетістіктермен қайта оқып шығыңыз. Сіз бірден күш пен күшті сезімге толы сезінесіз, тауларды қозғалтасың деген сезімге ие боласыз!

Жаман эмоциялар тудыратын өмірдегі қиындықтарға теріс әсер ететін болсаңыз, кейде көңіл бөле аласыз. Адам осындай. Егер сіз «раушан көзілдірікке» киіп, барлық жерде және барлық жерде тек оң сәттерді көру үшін, бұл айналада болып жатқан оқиғалардың шындықты байқамау дегенді білдіреді. Сонымен, зұлымдықтың шиеленісуі туралы заңға сәйкес келетін және ол туралы айтылған мәселені нақты қайғылы жағдайға айналдырмаңыз.

Тым көп жаман, оң емес ойлар көп болса, бұл жаман, бұл стресс пен депрессияны табу мүмкіндігі. Бұл жағдайда біз сізге оң ойлауды үйрететін ұсыныстарды ұсынамыз.

«Ойлану және позитивті көру» ұстанымдары

• Жақсы істерді жасаңыз.
Жақсылықта жақсы энергия бар. Ол сондай-ақ теріс энергия сияқты, қайтарылу мүмкіндігі бар. Сондықтан жақсы амалдар жасау әрқашан пайдалы. Бұл туралы ұмытпа. Жатар  алдында өткен күнді есіңізге түсіріңіз. Өзіңіздің жақсы істеріңізді еске түсіріңіз. Өзіңізді мадақтаңыз.

• Сыйлықтар беріңіз.
Қандай да бір себеппен сыйлықтар берудің қажеті жоқ. Сіз мұны ешқандай себепсіз істей аласыз. Мұндай сыйлық үлкен алғыспен қабылданады. Сіз сондай-ақ оң энергияның осы керемет толқыннан сезінесіз.
• Адамдарды түсінуге және қабылдайға үйреніңіз.
Адамдарды түсіну қабілеті шыдамдылықты дамытуда өте пайдалы. Қанша адам болса, соншалықты мінездер болады. Мінездердің әртүрлігінен, жанжалдар жиі кездеседі, олардан оңай аулақ болуға  болар еді. Адамдар  жаман істерді жиі жасайды, өйткені олар жаман болғандықтан емес, бірақ олар оны  түсіне тұра  істейді. Осыдан жиі зардап шегеді.

• Барлық кезде де оң жағдайды көруге тырысыңыз.
Әлемдегі барлығының қараңғы жағы және жарық жағы бар. Егер сіз жарқын жақты ғана көрсеңіз, көптеген қателіктер жіберіп аласыз. Қараңғылықты ғана көрсеңіз, ешқашан қараңғылықтан шыға алмайсыз. Қараңғы жақты көру жеңілірек. Сондықтан жарық туралы біз тіпті күдіктенбейміз. Алайда, сәтсіздіктен, сіз пайдалы тәжірибе ала аласыз. Ажырау - әрқашан жаңа кездесуге алып келеді. Тіпті ұзақ мерзімді аурулар - бұл өз-өзіңді жалғыз қалдыру және өмірлік құндылықтарды қайта қарауға мүмкіндік береді.
Өмірге оптимистік көзқарас дағдысын меңгеру үшін осы жаттығуды аптасына бір рет жасаңыз: аптасына сізбен бірге болған жағымсыз оқиғаларды бір қағазға жазыңыз. Олардың әрқайсысы үшін оң нәтиже табыңыз, ал кейбіреулері жақсы (соғұрлым жақсы, жақсы). Көресіз, өмір сіз үшін жаңа түстермен боялады, оң көңіл-күй көңіл-күйдің қаншалықты ұзаққа созылып кететінін көрсетеді.

Егер сізге ор қазса – бөгет болмаңыз!
Біткен соң – өзіңізге бассейн жасап аласыз...

Егер сізді жамандаса – алғыс білдіріңіз!
Ауырмайсыз...

Егер сіздің артыңыздан түкірсе – мақтаныңыз! 
Себебі сіз алдасыз...

«Көгілдір заттар» релаксация техникасы

Техника тыныштықтың күйіне жетуге көмектеседі.

Ыңғайлы қалыпта ұстаңыз. Мұны істеу үшін, сіз «жүргізушінің позициясында» креслоларға отыра аласыз, аяқтарыңызды ашып, иегіңізді кеудеңізге тіреңіз. Жартылай  креслоларға  жатуға даболады. Еденге де арқыңызбен жатуға болады.

Көздеріңізді жауып, өмірде айналысуыңыз керек болатын түрлі көк заттарды еске түсіріңіз: дәптердің көк бетін,  көк көлікті,  аспанның көк түсін, көк түсті көйлекті ... «Дәптердің көк бетін мүмлдем», «Көк аспанды мүлдем»,  «жалпы көк аспанды мүлдем», «жалпы көк киімді мүлдем» елестетуге тырыспаңыз ... Барлығы нақты болуы керек: « оныншы сыныптағы менің дәптерім осындай болған, «менің досымның машинасы осындай болған», «тура осындай аспан өткен аптада осындай болған», «осындай көйлекте  үш күн бұрын менің анам (қызым, құрбым, Мен) болдым…

Көк түс босаңсытып, баланстың күйіне әкеледі, ойлауға бейімдейді. 20-30 түрлі көк заттарды еске түсірсеңіз, сіз өзіңіздің күйіңізді өзгерте аласыз.

Библиографиялық  ссылка:  Техника расслабления "Синие вещи" [Электронный ресурс] // А. Я. Психология (azps.ru).